امروز نوبت سونو دارم
دعا کنید همه چی خوب باشه🥹

۷ پاسخ

عزیزم رفتی برا سونو

عزیزم رفتی؟؟ همه چی اوکی بود بنظرت منم برم

انشالله خوبه گلم نگران نباش
منم فردا دارم 😍😍

انشالله که همچی خوبه مطمعن باش😍❤️

امیدوارم با خبرهای خوب برگردی 🍀🌸

ان‌شاءالله همه‌چی خوبه😍🧡
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

انشالله همه چی خوب پیش میره نگران نباش عزیزم 🥹

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری