من اولی رو ۱۴ روزگی
دومی ۱۹ روزش بود ، جالبه وقتی ختنه ش کردم زردی داشت ، کلا خوب شد 😁
اینم چون باید جراح ختنه کنه هنوز نتونستم ببرم
ولی هرچی زودتر ختنه کنی بهتره
من پسرم نارس بود و ریزه، خانواده پدرش نمیذاشتن ببرمش برای ختنه می گفتن ضعیفه کوچیکه گناه داره اخر دیگه اخر سه ماهگی که دکترش گفت زودتر ختنه شه بهتره بردمش، به روش حلقه.
اول بردم فوق تخصص جراحی و اورولوژی کودکان بیمارستان حضرت علی، خیلی دکتر خوبی بود اسمش یادم نیست، گفت جراحی بالای شش ماه انجام میدیم، اگر میخوای ختنه اش کنی باید به روش حلقه انجام بدی، دیگه منم چون دکتر اطفالش گفته بود زودتر ختنه اش کنیم، بردمش پیش دکتر فرهاد بختیاری دستش خیلی سبک و خوبه
خواهر زاده من حلقه بود خیلی خوب بود اون بخیه که بچه اذیت میشه حلقه خیلی بهتره
هرچی زودتر بهتر
من میخوام بعد یه ماهگی یا دو ماهگی ختنه کنم بچه رو
به روش سنتی قدیم
شنیدم میگن روش حلقه گوشت اضافه در میاره
حالا نمیدونم چقد صحت داره این حرف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.