سلام کسی توبیمارستان آتیه زایمان کرده؟چجوری بود؟راضی بودین؟

۲ پاسخ

قدیم خیلی عالی تر بود دی ماه فامیل ما رفت راضی نبود با توجه به هزینه بالایی که میگیرن

خواهرم ۷ سال پیش زایمان کرد اونجا خیلی راضی بود

سوال های مرتبط