۱۲ پاسخ

بشقابت چه خوشگلههههه برا سرویس جهازته

به به گوارای وجوود

به به ماكاروني هميشه هوس انگيزه حتي اگر ديروز خورده باشي❤️🥹

نوش جون
عزيزم دخترت که الان می‌خوابه باز غروب هم می‌خوابه یا نه دیگه بیداره تا خواب شب؟

عزبزم فست چند ساعته میگیری ؟

اخخخخخ من رژیممم‌نکنننن🥲🥲🥲🥲من برم خورشت بامیه رو بخورم همون🥲

نوش جان عزیزم

نوووش جووونت
خیییلی وقته دلم ماکارونی میخاااد🫠

عزیزم کالری شو چجوری میفهمی؟

عزیزم نوش جان😀

برا خوشمزه شدن وخوش رنگیش چیکارمیکنین دستورلطفا

اووووف به بههه
منی ک رژیمم اینطوریه ک فعلا نون و برنج و ماکارونی حذفههه

سوال های مرتبط