۱۱ پاسخ

ن بابا ادامه بده موفق میشی ب هرحال ممکنه چند باری خطا داشته باشن بچن ولی فوری یاد میگیرن من پسرمو نزدیک ۱ ماه از پوشک‌گرفتم دوبار جیش خطا رف ی بارم پی پی

آخه نمیدونی خواهر اینجا همه روانشناس کودک شدن ولا بخدا من دخترمو ۱سال و ۷ماه گرفتم یکم زمان میبره تا عادت کنن بچه است دیگه خطا هم دارن نمیشه گفت آماده نیست

بنظرم این مرحله از بچه داری یکی از سخت ترین مراحل هست که نیاز به زمان و صبر زیادی داره چاره اش هم فقط صبوری هست و بس ....نمیشه راهکاری خاصی ارائه داد

تا خطا ند ک یاد نمیگیره

دیگه یکی دو ماه اول خطا میدن

ادامه بده آماده س دیگه وقتی جیشش میگه دوسال وخورده ای مای بی بی بودن نمیشه انتظار داشت که همون اول بره مث آدم بزرگ تو دستشویی جیش و پی پی کنه باید با آموزش ما یاد بگیره تا شلوارش خیس نکنه بدش نیاد که نمیشه ...فرق خیس و خشک می‌فهمه اینجوری تاپیک ترک پوشک بخون ادامه بده پرقدرت با صبر و آرامش

اخ حرف دلمو زدی..پسر منم همه ویژگی های بچه شما رو داره ولی خب خطا میده اکثرا...تایاد بگیرن طول میکشه خب مسلما...دوسال تو پوشکن

ول کن عزیزم کارخودت روبکن هرکاری کنی چندبارخطا میون طول میکشه تایادبگیرن ماهان نزدیک ۲ ماه طول کشیدتایادگرفت تودستشویی پی پی کنه میترسید همش توشلوارش میکرد

من فقط نمی‌دونم چکارکنم تو بیرون جایی میریم پی پی داره اگه نگه چی؟؟؟؟؟؟

ای بدم میاد واقعا ی سری مامانا ک فک میکنم مادر نمونه آن واقعا اینجوری نیست تا خطا نده یاد نمیگیره اونام نگرفتن وقتی بگیرن و بقول خودشون بچسون آمادگی داشته باشه و بارم خطا بده میفهمن ک روند از پوشک گرفتن همینه ولسون کن باد میگیره کم کم

انگار این کلمه آماده نیست مد شده چون همه تو گهواره همینو میگن

سوال های مرتبط