۴ پاسخ

دکتر منم بایو لاکت و پدیا بست داد دوتاش واسه کولیک فکر کنم گفت دوتاش بهش بده

من بایولاکت هر 8ساعت5قطره میدم

برای کولیک بهت داده یا رفلاکس؟

دقیقا مثل همن فقط باید ببینی کدوم به بچت میسازه اونو بدی

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی