خانمابستنی کیم به بچه نه ماه میشه بدم یان

۳ پاسخ

من شکلات روشو میخورم خوده بستنی و میدم یه لب میزنه متاسفانه تنها چیزی که دوست داره

نه نده عزیزم

اگه به سعلب حساسیت نداشته باشه کاکائو روش را بکن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی
مامان سوگند مامان سوگند ۱۳ ماهگی