تو دوران قاعدگی قرص آهن میخورین؟؟؟

۹ پاسخ

نه ...

نباید بخوری بعد اتمام پریودی شروع کن به خوردن

تو پریودی نباید خورد بعدش باید بخوری

اره گلم

اگ یادم بیاد آره.۷ روووووز خون از دست میدیم کم چیزی نیس که

شنیدم میگن دو روز اول نخوری بهتر چون خون ریزی رو زیاد می کنه.

شنیدم که نباید بخوریم ولی دلیلش رو نمیدونم

ن کلا نمیخورم 😶

آره عزیزم میخورم

سوال های مرتبط