۲ پاسخ

دردش گاهی زیاد میشه میلنگم

منم سزارینی هستم،و تو حاملگی بشدت لگن درد داشتم، امروز روزه سومیه ک زایمان کردم،اما از همون روز اول درد لگنم کامل اوفتاد،حتما موقع کشیدن بخیه هات ب دکترت بگو و راهنمایی بگیر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد