یزیدوخوب اومدی منک فک میکنم شمرم🤣🤣🤣🤣🤣
نیم ساعت پیش پسرم گازم گرفت سرش داد زدم انقد گریه کرد اصلا اعصاب ندارم باردارم بعدش سردرد دارم فشارم نه روی پنجه بخدا ک ما زنا هم آدمیم همش خسته ایم
طبیعیه ادمم یه حدی داره تو خیلیم قوی هستی غصه نخور
چقدر منی😤😭
طبیعیه چون بدنت خستست و کمبود خواب داری، انرژی به اندازه کافی نداری، یه مثال راحت مثل همه آدم های دنیا وقتی گشنشون میشه عصبی و پرخاشگر میشن همینکه غذارو میخورن شارژ میشن، دیگه فکر کن بدن یه مادر که بچه کوچیک داره چقدر نیاز به شارژ داره و هیچوقت کامل شارژ نمیشه چون دائم در حال فعالیته و استراحت و ذهن راحتی نداره
گهگاهی طبیعیه ولی عزیزم احساس میکنم خیلی زیاد این اتفاق برات پیش میاد چندین بار دیدم تایپیک گذاشتی ممکنه از خستگی زیاد باشه یه وقتایی سخت نگیر دیر خوابید یا غذا نخورد سخت نگیر آروم باش گهگاهی یه نسکافه ای چیزی بخور به خودت انرژی بده
وای منم خیلی از خودم بدم میاد 😭
من رفتم دیروز دکتر غدد گفتم استرسم دارم برام فلوکستین نوشت
برو دکتر دارو بگیر بخدا ظلم میکنی اینجوری به خودت و بچه
سیگار 🚬 میکشم
شبا
فکر میکنم
چاییمیخورم
و پر انرژی برمیگردم
چون من ی مادرم
عععع منم همینجوریم بعد خیلی عذاب وجدان میگیرم😔😔
جالب اینه من همه بچه های برادر و خواهرام نگه میداشتم اصلا عصبی نمیشدم با حوصله و مهربونی
حالا برا بچه خودم اعصاب ندارم
اره توان واعصاب ادم حدی داره
خواستم بگم یجورایی طبیعیه ولی باید خودمون رو کنترل کنیم
من تا قبل از بچه دار شدن خیلی با همه ی بچه ها مهربون بودم اصلا نمی تونستم مامانای عصبی و پرخاش گر رو درک کنم و بدم میومد از رفتارشون ،و مامان خودمم همیشه با ما مهربون بود هیچ وقت دعوا و ناسزا ... نداشتیم ،ولی خودم که مامان شدم یهو صدامو می برم بالا از شدت فشار و.... که اونم به خودم گفتم نباید دیگه تکرار کنم
منم همینطورم🥲💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.