پدرسگو باید به شوهرت میگفتی که اینقدر سرتقه
تقصیر شوهرت بوده عصبیت کرده ..عذاب وجدان نداشته باش واسه همه پیش میاد عزیزم❤️
شوهرت چقدر بیشعوره
ولی بچه بی پناه و بی گناهه
هیچوقت دیگه سرش داد نزن🥲🥲
گاهی پیش میاد دیگه هر آدمی یع صبری داره دیگه
نگران نباش
به عمد که نبوده
منم گاهی عصبانی میشم
و واقعا کم میارم
ولی باید باید
مدیریت خشم داشت
این رو روزی هزار بار با خودم تکرار میکنم
ولی واقعا
دشت تنها
ماهی اوقات واقعا کم میارم
باید تلاش کنیم حرصی که از دیگران داریمو روی بچه ی طفلکی خالی نکنیم
منم واقعن یه بار پری بود بچه هم خابش می اومد ولی نمیخای گریه میکرد سرش داد زدم بیشتر گریه کرد خودشو چسبوند به خودم تازه به خودم اومدم که تنها پناهش منم از من به خودم پناه آورده، و نازش کشیدم تا بالاخره خابید 😢 💖
هییچوقت در حالت عصبانیتم فقط میخندم براش
شیرخشک میخوره دخترم توی کالسکه همیشه میخوابه اگه شیشه میدادی اروم میگرفت
پدرسگ كه خوبه به باباش فحش دادي😌
تقصیر شوهر گاوته عذاب وجدان نداشته باش
عزیزم منم بچه اولم سه سال و نیمه حرف گوش نمیده عصبیم میکنه گاهی دعواش میکنم بعد که میخوابه مث ابر بهار گریه میکنم 🥲 تو تنها نیستی
آره بابا ول کن توروخدا اذیت نکن خودتو
تو بهترین مادر دنیایی مطمعن باش سعی کن دفعه بعد رعایت کنی آدمی دیگ رباط ک نیستی برا منم پیش اومد ولی دیگ نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.