بسلامتی واکسن نفس انجام شد😍😊❤️💞

۱۲ پاسخ

انشاالله راحت بگذره عزیزم منم افسون 9روز دیگه واکسن داره به شدت نگرانم

سازگارباشه عزیزم

سازگار باشه عزیزم

ی رکابی فقط تنش کن بزار بهمون باشه تا فردا شبم جاش خنک باشه پتو ننداز اصلا تب نمیکنه اینجوری

ماهم هفته دیگه یکشنبه داریم

هر ۵سافت استامینوفن پاراکید بده کمپرس سرد و گرمم نزار بچه بیشتر ازیت میشه با کمپرس.
منم دو روز پیش زدم ببییین از همه واکسن حتی یکسالگی سبک تر لود اصلا نه ازیت ن تب ونه جای واکسن سفت شد هیچی ، من واسه دخترم ماساژ میدادم پاشو

سازگار باشه
فقط تا میتونی بذار راه بره و بدو بدو کنه

منم الان زدم خیلیم استرس دارم از سرکارم اومدم خیلی خسته م جرات ندارم بخوابم

ان شالله واسش سبک باشه عزیزم 😊

عزیزم چندتا واکسن هست

ایشالله راحته براش

بسلامتی ایشالا راحت بگذره

سوال های مرتبط