سلام مامانا گشادی واژن باید حتما عمل کرد؟

۴ پاسخ

چطور گشاده یعنی از کجا میفهمی🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

عمل قطعي تره وبهتره.ورزش هم خوبه ولي خب نه انچنان

عزیزم چقدر هزینه داره . چجوریه سخته ؟؟

منکه بعد زایمانم خیلی بد شده میخوام برم ترمیم خیلی خوب میشه من برا زایمان اولم انجام دادم عالی بود ناخواسته باردار شدم دوباره داغون شد برا زایمانم الان قصد دارم برم ترمیم

سوال های مرتبط

مامان بمان برایم🤍🌱🤰🏻عطرای من ♥️👼🏻 مامان بمان برایم🤍🌱🤰🏻عطرای من ♥️👼🏻 ۲ سالگی
مامان دوتا گل❣️ مامان دوتا گل❣️ ۲ سالگی