خانما خوردن جگر بعد سزارین خوب یانه

۳ پاسخ

بخور آره ولی زیاده روی نکن
سنگینه یکم

اره من خوردم خیلی خوبه کلی خون ازت رفته

اره خوبه
من خوردم زیاد
واقعا جون میگیره ادم بعدش

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی