والا من هر چیزی که حس کنم میتونه بخوره و ضرر نداره میدم
مثلا زردآلو خشک رو خیس میکنم نرم که شد تو دستم میگیرم پسرم هم با لثهش میکشه مثل لواشک میخوره
خرما پوست میکنم باز مثل زرآلو میگیرم میخوره
پای مرغ، گوشت، زبان، مرغ رو با فقط پیاز میزارم حسابی بپزه بعد گوشتش رو تو آب خورد میکنم نون خشک میریزم مدل تیلیت میخوره
ماهی رو تو ایر فرایر یا فر میپزم میخوره
کمپوت آناناس یکم میدم
تخم بلدرچین کلا آبپز میکنم یا تو یکم روغن زیتون نیمرو میکنم
میوه تقریبا هر چیزی تو فصلش میدم
مثلا او روز ریواس دادن دستش اونم هی مک میزد و با لثههاش فشار میداد دوست داشت
هر روز سیب و موز میخوره ولی گاهی هندونه ، توت فرنگی، لیموشیرین، اینا هم میخوره
کنگرآبپز کرده بودم له کردم یکم خورد
شیر برنج با شیر پر چرب
انواع سوپ
املت
من این سوال رو از دکتر دخترم پرسیدم بهم گفت همه چیز رو با تست ۵ تا۷ روزه میشه به بچه داد قبلن چون تست نمیگرفتن واسش سن مشخص میکردن فقط چاشنی و ادویه و دمنوش ها و عسل تا یک سالگی ممنوعه همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.