برای مادری که دس تنهاست و یسره بچه گریه میکنه واقعا نمیشه نشونش نداد اینجوری به هیچ کاری نمیرسی
من میزارم چون دکتر چشمش گفت برای تقویت چشماش خیلی تلویزیون و گوشی خوبه مجبوری بهش نشون میدم
من نمیذارم ،بجاش میشینم پیشش بازی میکنه ،خیلی سخته دیگه کارا زمین میمونه کلا
من هم تلویزیون نگاه میکنه هم اهنگ میزارم براش تا خدا نخواد هیچی نمیشه
من نمیزارم اصلا تلویزیون روشن نمیکنیم نه خونه خودمون نه بابام نه پدرشوهرم🤣🤣
پسر منم تلویزیون میبینه روزی نیم ساعت خداروشکر تا الان مشکلی نداشته
من کلا صبح تلویزیون روشن میکنم دخترم کلا عاشق شبکه پویا هست
من اگر نزارم ببینه باید بشینم پیشش صبح تا شب و هیچکار نکنم
خداروشکر خوابش هم خوبه و پیشرفتش توی اواسازی و کلمه گفتن هم خوبه🙂
من اصرار دارم نبینه ولی جایی باشیم یواشکی نگاه میکنه ، گاهی از دستمون در میره در حد دو سه دقیقه خیره میشه ، عاشق تلویزیونه 😭 کاش ضرر نداشت اونوقت میتونستم به کارام برسم
من🤚🏻
من نمیذارم و نخواهم گذاشت تا دوسالگی
،چون بچه بعدا هم خوابش بهم میریزه هم شیطون میشه آدمو دیوانه میکنه
من دیگه نمیزارم دوقلوها نگاه کنن با اینکه دست تنها دارم بزرگشون میکنم
من نمیذارم ولی وقتی بچه دست شوهرمه میگه بذار نگاه کنه😑🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.