نه چون پسر دوستم بخاطر تی وی بیبی دیجیتال شده و تحت درمانه میترسم
ما نمیزارم ولی اونا زرنگ تر از این حرفان و هر جور شده نگاه میکنن😂😂
خدایا این چیزا چیه اومده میزاری عذاب وجدان نمیزاری خودت تنها دق میکنی چیکار کنیم پس مامانا نی نی های شما از خودشون سرو صدا زیاددارن؟پسر من خیلی ساکت
ما کلا تلویزیونمون روشنه
گذرا یک نگاهی میندازه ولی بیشتر سرش گرم بازیه توجهی نمیکنه
ما کلا تی ویمون روشنه
من میزارم چند دقیقه ببینه ولی با عذاب وجدان 😑
جمع کردم تلویزیون رو
چون نه میزارم ببینه نه دیگه خودمم وقت دارم ببینم 😄👩🦯
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.