۹ پاسخ

دخترمنم دقیقاااااا همینجوری، ۹۰ سی‌سی بعداز ۴ ساعت.من بهش نان میدم

اگر سیر میشه و بعد شیر گریه نمیکنه خوبه پسر من با 60 تا هر دوساعت بلافاصله بعد اینکه شیشه رو از دهنش میکشیدم بیرون گریه میکرد ولی الان با 90 تا تودوساعت گریه نمیکنه

سلام خانوما پای بچم مدام سرده بنظرتون از چیه

دختر منم همینقدر میخوره ، اپتامیل میدم بهش

نه کم نیست مناسبه بنظرم برای این سن
من نان میدم خوب بوده

خوبه فقط روزا نزار بیشتر دو سه ساعت بشه..شب اوکیه چهار پنج ساعتم بشه عیب نداره

درسته دیگه هر ۳۰ سی سی یک ساعت و جواب میده در کل ، نرماله عزیزم

شیرخشک رو با مشورت پزشک بدی خیلی بهتره
من بیومیل پلاس میدادم نمیدونستم دخترم حساسیت به پروتئین گاوی داره خیلی اذیت شد

اگر با این مقدار سیر میشه و اوکی و ۷وشحاله بعدش یعنی کافیه برا بدنش،

سوال های مرتبط