خانما من چن دقیقس مثل درد پریودی دارم خطریه ؟چیکار کنم؟

۶ پاسخ

وای منم الان گرفتم.
ولی میگیره ولی میکنه

عزیزم طبیعیه منم همین که رفتم تو ماه ۷ ۳ یا ۴ بار در حد یه ساعت این دردارو داشتم چیزی نیست یه چیزی گرم کن بزار اون جاهایی که درد میکنه خوب میشه

منم امروز داشتم

طبیعی خوب میشه

منم داشتم شیاف گذاشتم پروژسترون

منم داشتم

سوال های مرتبط