دقیقا منم ۲روزه همینجوریممم😐😐😐
آره منم اینجوری
اره منم همینجور میشم چند وقت یبار
اره طبیعیه منم اینجوری بودم
اره بابا طبیعیه منم دارم...اون روز رفتم سونو همه چیز اوکی بود
آره طبیعی
خواهرم اخراش میگفت حس میکنم پا بچه تو باسنم 😅
اگ در عرض ی ربع چند بار اونجور شدی ن طبیعی نیست ولی اگ یکی دوبار اونجور شدی نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.