۱۶ پاسخ

من برای پسرم گرفتم عاشقشه، بشرطی که اگه اب ریخت اینور اونور حوصله کنی و کاری نداشته باشی، یا زیر انداز ضد اب بندازی زیرش فقط نمیدونم چرا برای پسرم یه مدت بازی نکرد شیر ابش دیگه کار نمیکنه باتری نو هم انداختم فایده نداشت 🫤

درست چسب کاری نشده آب میره تو آرمیچر برا همین زود خراب میشه اما اگه خودتون بلد باشید میتونید درست کنید.
اگه با خیس شدن فرش و لباس مشکلی ندارید خوبه بچه سرگرم میشه ولی باز تو محیط باز باشه بهتره

میگن شارژی بهتره اینا زود باتری تموم میکنه

من برا دخترم گرفته خیلی دوس داره ولی بیشتر به درد تابستون میخوره که اگه خیس شدند سرما نخورند

زود خراب میشه

هرکدومشون یجا پخش پلا و‌گم گور کرده اولش جذاب بود براش بعدش بیخیال شد

نه بابا همه جارو خیس میکنه

من گرفتم ۱۰ بار هم بازی نکرد زود خراب شد

زود خراب شد
کلا ۱۵ روز بازی کرد
کلی هم باطری استفاده کرد

من گرفتم مثل سگ پشیمونم

ن من گرفتم زود خراب شد

عالیه واسه بازی ولی اون ابچکونش خراب میشه،زود

دختر من داره توش اآب نمیریزم یادش ندادم همینجوری بازی می‌کنه

خیلی کثیف کاری داره همه جارو خیس میکنن

دختر جاریم داشت گفت زود خراب شد نمی‌دونم دیگه

سوال منم هست

سوال های مرتبط