این شال کلاه خوبه سفارش بدم واسه دخترم

تصویر
۹ پاسخ

نه زیاد جالب نیست به نظرم

خیلی قشنگه من خوشم اومد مخصوصا از سرخابیه

پیجشو میدی گلم

من خوشم اومد.
چرا همه میگن جالب نیست؟🤔

نه.

اره قشنگه
اگه دوست دخترت سفید باشه بهش میاد

قشنگه اگه نگیناش نریزه که جای چسبش بدچشمی کنه قیمتش چنده؟؟

خیلی خوشگل و خوشرنگه

خیلی شیکه من خوشم اومد

من برا پسرم خریدم ولی بدون نگینه ،خیلی راضیم جنسش جوریه خیلی عرق نمیکنه مناسب پاییز و بهار شالم که دیگه درنمیاد دور گلو رو میگیره

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی