این لباس خوشگله برای پسرم سفارش بدم؟؟ ۱۱ سالشه

تصویر
۷ پاسخ

بولیز وشلوار خوبه ولی یکرنگ باشه بهتره

شلوارش خیلی بده

اصلا قشنگ نیست خوشگلتر از این هست

شلوارش اصلا خوب نیست

برو سایت بی بی ست بزن تو گوگل لباساش قشنگن گمونم اندازه پسرتم شارژ شده براشون

جالب نیست قشنگترم هست

من نمی‌پسندم بازم خودتون میدونی گلم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی
مامان یونا مامان یونا ۴ سالگی