خانما به نظرتون تو هفته من زیادی نفخ نکرده😥

تصویر
۸ پاسخ

صد در صد نفخه

منم اوایل خیلی نفخ داشت شکمم

اول بارداری یهو انگار شکم ورم میکنه طبیعیه

منم همینجوریم دقیقا نفخ ورم شکم

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy

منم همینجوریم 🤧

وای آره منم تا ۸ هفته خیلی نفخ داشتم معده م ورم می‌کرد ولی دیگه درست شد

اگر خودت شکم نداشتی از قبل، چرا زیاده

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی✨ مامان جوجه رنگی✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری