۲۴ پاسخ

درد یهویی نیست که از کم شروع میشه به زیاد شدن میره تا اونموقع میتونی حمامتو هم بری کاراتو بکنی بعد بری بیمارستان

9سال پیش یه نفر باژیلت نشسته بود جلو اتاق عمل چک میکرد.من گفتم تمیزه قبول نکرد کشید پایین دید راست میگم گذاشت برم تو اتاق عمل.نزنی خودشون میزنن برات🤣

مامان جوجه کوچلو کجا میخوایی زایمان کنی

درکل دردت ک شروع بشه اگ ماماهمراه داری بهت میگ بری زیر دوش اب گرم...
من از سر شب خیلی کم درد داشتم خونه مامانم بودم... تا 12 رفتیم خونه سکس داشتیم‌حموم رفتم البته منم همین فوبیارو داشتم سرهمین‌ماه اخر همیشه شیو شده بودم😂 نوره میزاشتم‌چون با ژیلت نمیدیدم دیگ... بعدساعتای سه کیسه ابم پاره شد تا راه افتادیم و رفتیم بیمارستان شد پنج شیش صبحم زاییدم🫠🫠

من تب شدید داشتم رفتم حموم بلگه تبم بیاد پایین تو حموم بودم شوهرم امد حموم بهش گفتم همه جارو براش شیو کرد عین هلو پوست کنده ساعت۱۰شب امدیم بخوابیم همسرم گفت خیلی تب داری گفتم اره بچه تکون نمیخوره بنده خدا دو روز بود نخوابیده بود اسنپ گرفت رفتیم بیمارستان اوژانسی سزارینم کردن سر بلند رفتم زایشگاه تو بلوک زایمان ازم تست امینوشرب اینا گرفت امدن ببین دهانه رحمم باز هس یا نه دیدن خیلی تمیز وقتی داشتم میرفتم برلی زایمان همش میگفتن ایرانی اتباه نیست از اون ایرانی های تمیز براش درجه یک عمل کنید دکتر امد گفت به به چه خانوم تمیزی باریکلا یه عمل برات انجام بدم عین خودم خوشگل تمیز خدایی عمل خیلی خوب انجام داد ن عفونت کرد نه گوشت اضافه اورده

پودر موبر خطرناک نیست همون نوره ؟؟؟

درد اینجوری نیست که یهو فول بشی و زایمان کنی
از درد کم و فاصله بیشتر شروع میشه تا برسه درد شدیدتر و فاصله کمتر
من 2 شب دردم شروع شد ، 6 صبح رفتم دوش گرفتم رفتم بیمارستان گفت 4 سانت
البته بعضیا روند زایمانشون سریع تر هست ولی خب وقت دوش گرفتن داری

عزیزم هفته ای یبار اصلاح داشته باشی کافیه همین و اینکه یهویی دردت نمیگیره که زود دنیا بیاد وقت هست که شیو کنی و اگه نکردی هم مهم نیست 😂

درد یهو زیاد نمیشه بعدم اونجا ژیلت میدن بعدم اونجا خیلی چیزا فراموش میشه خیلی چیزای بدتر دیده میشه پشم دیده ممیشخ😆

من که برم میگم تروخدا چشماتونو ببندید حفظی بچه رو دنیا بیارید😅🤦🏻‍♀️

منم از موضوع خیلی مترسم چون بشدت خجالتی هستم .
من هر دوسه روزی میرم حموم دوش میگرم شیو میکنم چون وقتی کم در میاد راهت تر میشه زد تا وقتی پر باشه

من الان ۳۴ هفتم .هنوزم تمیز تمیز نیستم هرروز.ولی نوره گرفتم تا کیسه آب پاره شه یا دردی حس کنی سریع دو دقیقه ای نوره میزنم ی دوش میگیرم میرم بیمارستان. ترسناکش نکنید خیلی راحته

اتفاقا بنظرم از ماه ۳۰ باید مرتب حواسمون ب پایین تنه باشه 😃😃
هر وقت رفتی حمام هفته ای یبار حداقل تمیزکاری انجام بده

من درد زایمان ک میگیره اوووول میرم حمام شیو و قبلش اصلاح و بعد لباس میپوشم و علی یارت😂

هر هفته شیو کن وقتی دردت گرفت هم میتونی بری حموم شیو کنی چون سریع دردت شدید نمیشه کم کم شروع میشه

همون روزا ک فک میکنی وقتشه همیشه شیو کن
یا مثل زندایی من ک رفته بود اپیلاسیون همونجا دردش گرفته بود مستقیم رفته بود زایشگاه هفته های آخر برو اپیلاسیون

تنها راه حلش هر دو روز حمام ژیلت به دست 😂

من زایمان اولم کیسه ابم ۳۷ هفته و ۴ روز پاره شد اول رفتم تو حموم شیو کردم بعد رفتم بیمارستان

ماه اخرم این قضیه واسم خبلی مهم بود انقد شیو میکردم ک مبادا یهو دردم بگیره پوستم کنده شده بود 😂😂
سخت نگیر بابا انقدر اینا دیدن که واسشون عادیه

اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

وقت واس حموم وتمیزکاری پیدامیکنی ابجیم ازصبحش درداش شروع شد دیگ تابعدظهرصبرکرد ببین دردزایمان هس وشدیدترمیشه یانه بعدظهرش حمام رفت وخونش تمیزکرد شب رفت واس زایمان

عزیزم امری کاملا طبیعیه برای اونا
اگر نیاز باشه همونجا برات شیو میکنن

من زایمان اولم ۳۵هفته کیسه ابم پاره شد همینجوری با کلی مو رفتم زایشگاه😂😐

منم هی نگران این موضوعم

سوال های مرتبط