۲۵ پاسخ

یهو دردت نمیگیره که اول درد کم داری بعد هی بیشتر میشه همون اول درد کم اومد سراغت بپر تو حموم شیو کن

منم همینم🤣🤣🤣 شوهرم میگ اردکی مگ همش تو ابی
دیگ انشااله حموم اخرو صب برم تموم😁😁گاها شده هرروز رفتم هرروزم ژیلت انداختم بااینکه موی نبوده🙄🙄🙄

دردت هم بگیر از کم شروع میشه و2 ساعتی حداقل زمان داری یک دوش 10 دقیقه میشه گرفت

من همیشه شیو میکنم اگ دیدم یه ذرع درامد زودی شیو میکنم

من یه هفته دردام شروع شد تا منظم شد و یه شب ساعت ۵ صبح کیسه ابم پاره شد رفتم بیمارستان

الان هرچی اهمیت میدیا
اخرم وقتی دردت میگیره ک موهاتو نزدی بخداااا

من چون لیزر کردم تا الان شیو نکردم کلا یکی دو بار باید شیو کنم
بعد لیزر واقعا راحت شدم ، این هفته شیو کنم دیگه میره تا زایمان انشاءالله

جالب اینجاست ک شیو هم میکنیم مشخص نمیشه داریم چیکار میکنیم 😂😂 یکی بود یکی نبود شیو میکنم من ، دستم نمیرسه شکمم بزرگ شده 😂😂😂

اونا انقدر دیدن من سرکلازم هفته ای ی بار باید برم حموم اینم پنج دقه نهایت ده دقه چ جوری مدام مبتونم شیو باشم
بیخیال 🤣👍🏻

خدمه برات تمیز میکنن

اون موقع اصلا اهمیتی نداره و همه به فکر سلامت و راحتی زایمان شما هستن .هفته ای یک بار شیو کنی کفایت میکنه

من با درد شدید هفت سانت رفتم دوش گرفتم شیو کرده بودم ولی بازم رفتم دوش گرفتم یکم حالم بهترشد بعدش مستقیم زایشگاه با هشت سانت رفتم روی تخت زایمان دراز کشیدم

اول که این تصور شماست اصلا اینطوری نمیری بیمارستان بعدم ... برای سزارین حتما نیاز داری که جای عمل تمیز باشه خودشون یا بهت ژیلت میدن یا میان تمیز میکنن نگران نباش برا طبیعی هم که شیو نمیخواد اصلا

من دیروز رفتم معاینه کرد شیو نکرده بودم😂😂

بابا ول کن چه اهمیتی داره
اواخرش حواست باشه نه الان

بعضیا که که زایمانشون یهویی شده خود پرستار براشون شیو کرده زیاد شنیدم
ولی براحموم دیگه هرروز توحموم باش😅

مثل من از دیروز که تو خواب دیدم ترسیدم دیگه یه فوبیای جدیدوشدیدشده برام

هر موقع دردت گرفت لازم نیست زود خودتو برسونی بیمارستان بری اونجا معطل میشی تا موقع یکم تو خونه اب گوشت تو شیشه بخور. ودوشتو بگیر بعد برو

این چی بود 🤣🤣🤣وای منم سر بارداری شکمم پر مو شده دیگ خودشون شیو میکنن خدماتیا🤣

هفته ۲۷ که وقت زاییدن نیست که استرسش داری
تو ۳۸ ۳۹ هفته استرسش بگیر حداقل
بعدم وقتی درد زایمان طبیعی بگیری دوش آب‌گرم بهت کمک میکنه درد قابل تحمل بشه و اسکات زدن زیر دوش آب‌ گرم به بازشدن دهانه رحمت کمک میکنه
اون تایم شیوم میکنی و میری بیمارستان

خوب همیشه شیو باش تمیز بزن موهات 🤣🤣🤣
اره زایشگاه بودم یکی اومد فوری بستریش کردن اونم میگفت حموم نرفتم بو میدم موهام بلنده میگفتن نمیتونیم بزاری بری مسولیت داره 🤦‍♀️😂

در لحظه آماده باش من با اینکه سزارینم بازم میترسم یه روز درمیون حمومم شیو شده آماده 😕😂

😂😂😂

درد فورا نمیگیره همون لحظم بچه بدنیا بیاد زمان میبره اولش اروم اروم شروع میشه همون وقت باید اماده شیم😥😥🫢

بیخیال بابا 😁😁😁🫥🫥🫥

سوال های مرتبط