آرررررره😂👍🏻
و یکی دیگه اینکه موقع درد موهامو هم بافت نزده باشم و خونم ترو تمیز نباشه😐😂
از وقتی دردت بگیره کلی وقت داری میشه رفت شیو کرد
فوبیای جدیدم😂😂
ایوای دقیقا😂😂😂😂
من همیشه،شیو میکنم تاحالا نشده بزرگ باشه دیگ در حد یه کوشولو ک میاددک هیچ مشکلی نداره ک
من میرم حدسی میزنم شوهرم میگ بده من بزنم میگم ن خودم میزنم نگا کن ببین کجاها مونده بهم بگو
واااااای دقیقااااااا😂😂😂
دردا که شروع بشه وقت هست اول کم کم شروع میشه بعدش زیاده وقتیکه علائم زایمان داشتی میتونی بری دوش بگیری
خواهرم هم طبیعی بود اونم موقع دردش رفت حمام
دقیقااااا
من اصلا نمیتونم شیو کنم کهههه چجوری شیو میکنین شماعا؟اصلا آینه هم میذارم نمیتوووونم باز خوبه لیزر کردم کم داره ولی خب همونم نمیخوام باشه
دقیقا
ارههه خیلی بده مخصوصا زایمان طبیعی باشه😂😂
بلههههه دقیقاااا😂
یه استرس دیگه هم که دارم اینه که کیسه اب وسط قالی یا روی تشک تخت پاره بشه و همه جارو به گند بکشه🤣
ارههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.