۸ پاسخ

سزارین خیلی راحت تر از طبیعیه اصلا استرس نگیر

من دومین زایمانم حالا ک نزدیک شدم استرس گرفتم واسه موقع عمل و ازتخت پایین اومدن چون من ازاسترس موقع عمل خیلی نفس تنگی داشتم میترسم خفه شم 🤒

والا من دوبار سزارین شدم،این بار سوممه بازم استرس دارم😂،طبیعیه وقتی وارد اتاق عمل بشی استرست تموم میشه ،سعی کن حواستو پرت کنی به نی نی فک کنی که همون لحظه ک دنیا میاد میبینیش وسایلشو چک کن تا بگذره

سزارین ترس نداره میری میخابی پا میشی بچت بغلته راحت بعدشم با شیاف و آمپول دردت قابل تحمل میشه

تجربه اون هایی که سزارین کردن رو بخونین استرس تون کم میشه. من هم قبل ورود به اتاق عمل استرس داشتم اما اینقدر جو پرسنل اتاق عمل خوب و صمیمی بود و دستیار بیهوشی حواسش از اول عمل تا آخر بهم بود که استرسم کم شد. زمانی هم که احساس اضطراب کردم بهشون میگفتم و توی سرمم ارام بخش میزدنن و سریع اون حس می رفت.
در کل خیلی خیلی بهتر از اون چیزی ه که از قبل بهش فکر میکنین و تصویری که از ساختین هست.

فوبیای ترکیدن کیسه اب دارم چون شوهرم تهران رفته سر کار دکتر زمان زایمان سزارین رو گفته نه طبیعی خیلی میترسم بترکه منم متوجه نشم بچم یه چیزیش بشه

هیچ استرسی نداشته باش عزیزم موقعی که سوندو میخوان بذارن وقتی دارن با بتادین و گازو اون ناحیه رو تمیز میکنن حس میکنی که وقتی سوندو رو میذارن اصلا چیزی نمیفهمی امپول کمی ترس داره که طبیعی تو پنج ثانیه هم فکر نکنم بشه میزنن تمام

خیلی بهش فکر نکن
این همه خانوم ب خوشی سلامتی عمل کردن مشکلی پیش نیومده انشاالله واسه شمام پیش نمیاد

سوال های مرتبط