فقط گندم...گندمی که مخصوص حلیم باشه
من گندم و گوشت با آب میذارم تو قابلمه آخرشب، زیرشو کم میکنم تا صبح بپزه صبح هم گوشت و با گوشتکوب له میکنم و هی یکم از آب حلیم بهش اضافه میکنم تا کشدار بشه، گندما رو هم میریزم تو میکسر یا غذاساز، اگه حوصله داشته باشی بریزی تو آبکش با گوشتکوب له کنی تا از آبکش رد بشه اونجور کشدار میشه ولی من اول صبحا حوصله اینکارو ندارم میریزم تو میکسر😁
بعدم گوشتو بهش اضافه میکنی تمام. توی ظرف که سرو کردی روغن و کنجد و دارچین و نمک یا شکر به دلخواه بهش میزنی
فقط گندم
من گندم با گوشت ونمک فلفل میزارم تو دیزی سنگی تاصبح پخته له میشه که همه رو هم باگوشکوب برقی له میکنم ازاخرم دارچین روغن میزارم واسه تزیین
نه فقط گندم داره با گوشت بگذار بپزه یا جداجدابگذار بپزه بعد قاطی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.