۵ پاسخ

منم پسرم میکرد متاسفانه فلفل زدم دهنش

حالا من چپ میرم راست میرم به رز میگم گازت بگیرم🤣🤣
بچه م فرار میکنه🤣🤣🤣
حق داری، یه بار منو چنان گاز گرفت🥺

نسبت به کار بد بچه ها باید واکنش نشون ندی اما یه چیزایی مث این که درد داره نمیشه واقعا
اگه بتونی دو سه روز هیچ واکنشی نشدن ندی حتی در حد نگاه کردن بهش یا اخ گفتن یا حتی گفتن کارش جلو بقیه خود به خود از سرش میفته

منم پسرم بعضی وقتا گازم میگیره با مهربونی بهش میگم خیلی دردم گرفت اونم همونجا رو بوس میکنه

وای🤣🤣🤣توام گازش بگیر😐
منم هرازگاهی دخترم موهامو میکشه میگم نکن دردم میگیره میبینم فایده نداره منم موهاشو میکشم میگم خوبه؟؟؟😁🫣البته اروم میکشما🫤

سوال های مرتبط