کسی قرص منیزیم میخوره تو بارداری؟
برای چیه؟
بارداری

۷ پاسخ

برای اینه که عضله هات نگیره. دیدی آدم یهو موقع خواب پاهاش قفل میشه.

گرفتگی رگ پا وحشتناکه من امروز مردمو زنده شدم

ب من هفته ای دوتا دکتر داد

کلیم خوبه کلا برای کمر درد و استخون و...
منزیم برای گرفتن رگ پا اینا هفته بالاتر ممکنه پاهات بگیرع خیلی بده امروز دوتا پام همزمان رگشون گرف🥺

من میخورم

هم برای خودت خوبه هم واسه بچه و جفت و دهانه رحم

من پودرشو میخورم من پاهام موقع دراز کشیدن درد میکرد و بیحس میشد واسه همون برام نوشت

سوال های مرتبط

مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵هدیه خدا🩵 مامان 🩵هدیه خدا🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۷ ماهگی