۶ پاسخ

از طرف بهداشت بری رایگانه
آزادش را انگار آزمایشگاه دولتی رفتم نوشته بود 200 و خورده ای
بعد خصوصی را هم نمی دونم

من گفتم اومدن خونه ازم گرفتن ۴۸۰ شد

من از طرف بهداشت رفتم رایگان بود
البته اصفهان رفتم

من حوصلم نمیشه صب زود بیدار شم ترجیح دادم هفته دیگه برم ازمایش قند خخخخخ

من هفته بعد 25 هفته میرم از هزینه خبر ندارم

چند هفتگی باید ازمایش قند بدیم؟

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶️♥️ مامان فلفل🌶️♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی