از طرف بهداشت بری رایگانه
آزادش را انگار آزمایشگاه دولتی رفتم نوشته بود 200 و خورده ای
بعد خصوصی را هم نمی دونم
من گفتم اومدن خونه ازم گرفتن ۴۸۰ شد
من از طرف بهداشت رفتم رایگان بود
البته اصفهان رفتم
من حوصلم نمیشه صب زود بیدار شم ترجیح دادم هفته دیگه برم ازمایش قند خخخخخ
من هفته بعد 25 هفته میرم از هزینه خبر ندارم
چند هفتگی باید ازمایش قند بدیم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.