واکسن دوماهگی خوبه نترس
دختر من اصلا تب نکرد خداروشکر ولی پاهاش خیلی درد میکرد و گریه میکرد تا دو روزم بیحال بود
پسرمن ک اصلا درد نداشت تا ۱۲ ساعتم فقط استا دادم خداروشکر
وای نی نیو نگا وسط گلا 😍
استرس نداشته باش واکسن زدی اومدی خونه بهش پاراکید بده سر ساعت هر ۴ ساعت یکبار روز اول اگه تب کرد پاشویه بده با اب نمک لباس سبک تر بپوشون بهش روز دوم ۶ ساعتی پاراکید بده تمومه انشالا
هیچی نیست
فقط شب اول اذیته
من پاراکید هر چهار ساعت یه سی سی بهش میدادم خدارو شکر خیلی تب نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.