۶ پاسخ

واکسن دوماهگی خوبه نترس

دختر من اصلا تب نکرد خداروشکر ولی پاهاش خیلی درد میکرد و گریه میکرد تا دو روزم بیحال بود

پسرمن ک اصلا درد نداشت تا ۱۲ ساعتم فقط استا دادم خداروشکر

وای نی نیو نگا وسط گلا 😍

استرس نداشته باش واکسن زدی اومدی خونه بهش پاراکید بده سر ساعت هر ۴ ساعت یکبار روز اول اگه تب کرد پاشویه بده با اب نمک لباس سبک تر بپوشون بهش روز دوم ۶ ساعتی پاراکید بده تمومه انشالا

هیچی نیست
فقط شب اول اذیته
من پاراکید هر چهار ساعت یه سی سی بهش میدادم خدارو شکر خیلی تب نکرد

سوال های مرتبط