۴ پاسخ

خوشبحال اونا که عمل میکنن واقعا ارزش داره.بعد زایمان اندازه دلفین شدم من.اسلیو هم واقعا هزینش بالاس

من ۱۵ ماهه اسلیو کردم از ۱۱۵ ب ۶۵ رسیدم.. این بی حالی و ضعف تا وقتی ب غذای سفره بی افتی و بتونی و بلد بشی چطوری غذا بخوری باهاته.. حتی تا سه چهار ماه.. ولی سختی اصلیش یکماه اوله.. من دختر ۶ ماهش بود عمل کردم ب معنای واقعی دهنم سرویس شد ولی الان ب زندگی دوباره برگشتمو راضی ترینم

نذار ضعف کنی پیشت مغزیجات کشمش باشه ویتامیناتو بخور ؛عموی من عمل کرد با ریزه خواری باعث میشد ضعف نکنه

نمیدونم
ولی دعا میکنم زود خوب بشی
فکرکنم چون یهو خیلی بدنت تحلیل رفته بی حالی

سوال های مرتبط