سلام دوستان خوبین؟کیا با این شرایط موجود به فکر بچه دومن؟

۱۳ پاسخ

اگه توی این شرایط تاکید میکنمممم این شرایط
به بچه دوم فکر کنم باید به سلامت عقلی خودم شک کنم

اونایی که الان حامله ان

من اگ خدا بهم بده بدم نمیاد

من شوهرم شرایط مالیش داره خیلیم دلش میخاد خیلی ولی من با شرایط خودم نه هیچ وقت

من من

من و شوهرم تک فرزندی اصلا دوست نداریم ولی فعلا ابدااااا به دومی فکر نمیکنم پسرم ک هنوز کوچیکه هنوز دوسالش نشده میذارم چهارپنج سالش بشه بعدم شرایطا ببینیم چی میشه بعدا

و منی که تو این شرایط ناخواسته بچه سوومو باردار شدم

من که به هیچ‌عنوان

من ک اصلا

من قبل این جنگ باردار بودم بچه ی اولم با بچه شما همسنه الانم ۳۰ هفته هستم

من من😍

وای تو این شرایط اقتصادی
کمبود خوراک
انرژی و جنگ بالا سرمون
بچه ها چه گناهی کردن آخه
بزنن چاه نفت و نیروگاه بزنن دقیقا باید مثل افغانستان زندگی کنیم
خیلی بده شرایط
منم بچه دوم دلم میخواد و سنمم داره بالا میره ولی عقل یه چی دیگه میگه فعلا

me me me me me me me

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد