۱۰ پاسخ

اره اما الان نه

والا جنگ
گرونی
آینده نامعلوم
شرمنده همین یدونه هستم
خدا برام حفظش کنه نزاره شرمنده اش بشم کافیه

من اره ولی الان نه خدابخاد ۴سال دیگه اقدام میکنم

تا قبل از یکسالگی شاید، الان اصن حسش ندارم
ولی شوهرمم بچه میخاد

اره ...

بله از پوشک بگیرمش میریم اقدام برای دومی

نه دیگه از هیچ نظری شرایط ندارم

هنوز چیزی نشده به بچه ام میگم فلان بگو فلان بگو ......و...

الان نه کلی میگم . اما من خداروشکر میکنم یکی دارم . خدامگهدارش باشه ‌ اما از دخالت های طایفه شوهرم خوشم نمیاد

من آره اما نه الان دخترم تا بشه 3 سال بعد

سوال های مرتبط