دختر من 37هفته و 5روز دنیا اومد وزنش 2700بود خدا رو شکر بستری نشد ولی فقط زردی داشت که دستگاه اجاره کردم تو خونه خوب شد
الکی بهت استرس داده پسر من 37هفته یک روز بدنیا اومد با وزن دوکیلو سالمو سلامت
آخه هم دکتر سونوگرافی گفت هم دکتر خودم که رشدش یه هفته عقبه،بهم آمپول بتامتازون داد
اخه برا چی بستری بشه
تا هفته دیگه سه کیلو میشه
واااا این چه دکتریه بهت انقد استرس داده
تازه یک هفته دیگه سه کیلو رو حتما میشه
دو نیم رو میگن نرمال دیگه بچت از نیم اون ور تره
بعدشم من دخترم ۲۴۰۰ بدنیا اومد شکر خدا سالم بود دستگاه نگرفت
الآنم ماشالا تیز و باهوشه قدش بلنده فقط لاغرع
مهم سلامتیشونه نه چاقی
عزیزم نترس من ۲۷۰۰ بدنیا اومدم.
بچه خواهرشوهرم ۲۳۰۰ بدنیا اومده بیا ببین الان چقدر تپله.
استرس نگیر ۲۸۰۰ خوبه
الان ک ۳۸ هفته ای بعد هم تا ی هفته بعد هر چی عقب باشه بازم رشد داره
نگران چی
دختر من ۳۹ هفته دنیا اومد
۲۷۵۰ دستگاه هم نرفت امپول هم نزدم
چند هفته 2/750بود وزنش؟ مال منم خیلی رشدش عقبه 35هفتع 2400بود
2600بدنیا اومدم
حداقل توی این یک هفته همش جوجه کباب و بستنی و تخمه افتاب گردان بخور وزن دهی عالی داره
به منم همین گفتن من استرسشو دارم 🥺
عزیزم خودتو ناراحت نکن همین ناراحتی خودش خیلی بده ، حالا ۲۰۰ گرم اینور اونور چیزی نیست شما خودتم میگی همینقد بودی حالا بزرگ نشدی ؟😅 استرس به خودت نده بیخودی
وزنش خوبه که دختر منم 2900 دنیا اومد مشکلی نبود
دقیقا منم ۲۷۰۰ بود امروز رفتم نمیدونم چکار کنم خیلی ناراحتم
عزیزم چرا اینقد ناراحتی وزنش پایین نیس ک .دخترخالم زایمان کرد وزن بچش ۲۶۰۰هیچ مشکلی هم نداشت بچت تا هفته دیگ شاید ۳بشه.خوبه ک
دختر من سی و هفت بدنیا اومد وزنش 2500بود دستگاه نرفت..
بچه شما که کامله وزن همدبه ژن ربط دداره
من خودم و شوهرم ریزیم دخترمونم ریزه اس
بستری نمیشه ک.شمادیگع ۳۸هفته ای.من پسراولم ۳۷و۴روز بدنیااومد سالم بود ریه اش.امپول ریم نزده بودم
وا وزنش که خوبه
مندکترمگفت وزن بچه اول ژنتیکیه ببین خودت و شوهرت وقتی دنیا اومدین چطوری بودین بعدش تغذیه مهمه
دختر من دو نیم کیلو به دنیا اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.