نگران نباش چون iugr هست یکم رشدش عقبه، به دنیا بیاد زود رشد میکنه تپلی میشه.
سویق کامل بخر هر روز بریز تو شیر یا فرنی بخور، حلیم و آش جو و پروتیین این جور چیزا زیاد بخور
من بااین چیزا وزنشون نگه داشتم
تقریبا ۴۰۰ گرمی کمه
اشکال نداره
این دو هفته لیدی میل بخور
اگه قندت نرماله
من وزنش نرمال بود
اما برا رشد استخانش ی هفته عقب بود دکتر بهم لیدی میل داد هفته ای دوبار بخورم
دنیا اومد انشالا خوب تپلی میشه عزیزم
لیدی میل بخور برا وزن جنین خوبه البته با پزشکت مشورت کن بخور چون بعضیا میگن لیدی میل باعث میشه بچه به پروتئین گاوی حساسیت داشته باشه
لیدی میل بخور
وزنش چنده؟
نگران نباش ما همه تو دوران جنگ بچه هامون خوب رشد نکردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.