نگران نباش دوست عزیز منم دخترم با وزن کم یک ماه زودتر دنیا اومد مقاومت شریان رحمی داشتم وزنش ۲۵۰۰ بود الان ماشاالله حسابی وزن گرفته دکترمم خانم دکتر کبری شجاعی بود خیلی عالی بود
اصلا نگران نباش دختر خاله من بچه اش ۸ ماه بدنیا اومد دوکیلو بود ماشالله امسال میره کلاس اول
تخمرغ ابپز هرررر روز و اگر قند نداری بستنی سنتی هر روز بخور عالی وزن میده حلیم و کباب. ده روزم خودش خیلیه برای وزن گیری
عزیزم شککک نکن بچه های کم وزن انقددد سریع و تند تپل میشن چون شیر خشک مخصوص میدن بهشون دختر من ۳/۵ بدنیا اومد الانم ظاهرش در حد همون ۳/۵ مونده 😂 دختر دوستم زودتر از موعود و کم وزن بدنیا اومد انقد تپللل و خمپلیه
عزیزم ۲۵۰۰ خوبه دختر عمم ۱۷۰۰ بود ب دنیا آمد الان اضافه وزن داره ک دیر راه افتاد بخاطر اضافه وزن
پسرم۲۵۰۰ بود
گلم دختر من 32هفته به دنیا با وزن یک و هفتصد الان ماشاالله دوبرابر همسن و سالاشه بچه ریز خیلی زود وزن میگیره نگران نباش
اوووووه ما خانوادگی بچه هامون زیر ۲۵۰۰ میان بعد یه ماه کلی خپل میشن
اره بابا اصلا نگران نباش بچه دوستم ۲۴۰۰ به دنیا اومد بعدش وزن گرفت الانم چهار سالشه
خودم وزنم ۲۵۰۰بود😁
بچه خواهر من توی ۳۸ هفته ۲۵۰۰ بود و iugr بود الان چهار سالشه هیچ مشکلی هم داره
الان تا میتونی کره بادام زمینی حلیم بستنی ابگوشت و کباب بخور اینا ب بچه وزن میده
من خودم 2400 به دنیا اومدم، تازه 39 هفته
اونم زمان قدیم
آرهههههه بابااااا/ برادرزاده دوستم ۹۰۰ گرم بوده الان ماشالله تپله قدشم بلنده
من دخترم ۳۸هفته دو کیلو ۲۰۰ به دنیا اومد بعد ۱۰روزش ماشاالله جون گرفت الآنم که از هم سن هاش قدو هیکلش بیشتر نگران نباش
اره من سونو ۳۵ هفته ۲۲۰۰ بود دوهفته بعد که دنیا اومد ۲۷۰۰ شد
خیلی کوچولو بود
توو یک سالگیش که بردمش بهداشت ۱۳ کیلو بود میگفت خدنوم بچت اضافه وزن داره 🤣
نه بابا نگران نباش اصلا اوکیه
اره بابا اصن نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.