۱۲ پاسخ

ببخشید چرا ۳۷هفته ختم داد

عزیزم اول اینکه نگران شکم نباش منم وقتی 40 هفته رفتم زایمان فکر میکردن 7 ماهه هستم و دخترم 3300 بود
بعد اینکه نگران وزن بچه هم نباش
هم سن های دخترم، خیلیا 2200 و 2500 و... الان ماشاالله خیلی تپلی تر از دختر من هستن

بچه وقتی به دنیا اومد مدام بهش شیر بدی تپل میشه نگران نباش

اگه ۳۷ هفته پر بشه دیگه دستگاه نمیره ربطی ب وزنش نداره

عزیزم پسر منم ۳۷هفته و یک روز به دنیا اومد دستگاه هم نرفت من فقد ۳۱هفته و۴روز اخرین سونو رو دادم۱۸۷۰بود ۳کیلو بدنیا اومد

اره تو فامیل بودن ۲ کیلو و خورده ای یدنیا اومدن الان ماشالا خیلی خوب شدن

نگران نباش چیزی نمیشه من دخترم 37هفته و چهار روز دنیا اومد همه چیزش خوب بود

دختر عمه من اصلا شکم نداشت
بچش ۴کیلو بود ربطی ب شکم نداره

جاری من سی و شش هفته زایمان کرد
دو کیلو بود بچش
بعد انقد تپل شد ماشالا

ولی من هم شکمم کوچیک بود هم بچم کم وزن
دکتر قبل عمل وقتی شکممو ک دید گفت بچه‌ت کم وزنه؟

وزن بعد تولد اوکی میشه ایشالا

گلم ربطی ب شکم نداره ک
ایشالله وزن کوچولوت خوبه

سوال های مرتبط