اگ شما مرخصیت توی تابستون بیفته
اون سه ماهم جزو مرخصیت میشه بیشتر نمیشه بگبری
من با نامه از پزشکم که یک دلیلی نوشت مثلا زایمان زودرس و... مرخصی دوماه زودتر گرفتم
باید نامه بده بره کمیسیون پزشکی فرهنگیان
من دوماه زودتر رفتم مرخصی از نه ماهم کم کردن
ولی االان یکسال مرخصی بدون حقوقم تا مهر
اگر مشکلی مثل خونریزی و اینها نداشته باشید ، دو ماه قبل زایمان
من چهارماه استعلاجی گرفتم قبل زایمان
از ۶۰ روز قبل زایمان میتونی از مرخصی ۹ ماهه استفاده کنی
من چجوری سوال بپرسم توی قسمت انجمن ها؟
عزیزم چهارماه میتونی مرخصی بارداری بگیری ،،،از مرخصی زایمانتم کم نمیکنن ،،ربطی به پیمانی و رسمی هم نداره
کلا نه ماه، یا دوران بارداری یا بعد زایمان میشه ازش استفاده کرد
تابستون هم جزوش به حساب نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.