۵ پاسخ

اگر نیوبرن هست نیم بده
اما بالای ۱ نده
چون خودت اذیت میشی

بستگی به غلظت شیرش داره. ا‌پتامبل ۱ رو با سرشیشه p بده

من ۲ قطره میدم

من دو قطره استفاده میکنم از اول یک ماهگی

یک قطره.
نیم قطره هم هست ولی همون یک اوکیه. فقط مراقب باش ممکنه یکم بپره تو گلوش. تا ۳ ماه باید ۱ استفاده کنی بعد ۲

سوال های مرتبط