کیا زیاد رفتن سونوگرافی،و مشکلی پیش نیومد 🫠

۵ پاسخ

من فراوون

بنده😂

من کلا دوتا سنو بیشتر نرفتم یکی قلب یکی انتی

من ماهای آخر مشکل خون‌رسانی داشتم هر هفته سنو رنگی می‌گرفتم
خدارو شکر بچم سالمه
ولی اگه ضرورتی نداره براچی بری

زیاد اشعه داره عزیزم بخاطراون میگن که نری هرچیزی سرتایم خودش

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری