۷ پاسخ

دکتر من گفتن اگه لکه بینی درد شدید یا احساس فشار زیاد و درد زیر دل موقع رابطه نداشتی اوکیه و رابطه موردی نداره اما خب کلا باید با مراقبت و ملایم باشه

نه هیچ مشکلی پیش نمیاد فقط دکتر به من گفت باید مراقب باشید همین

کیا تو هفته من نفخ هم داشتن

من چون تا 9هفته نمیدونستم باردارم رابطه داشتم

نداشته باشی بهتر

من داشتم الانم دارم مشکلیم به وجود نیومده

عزیزم‌دکتر به من گفت رابطه نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری