۵ پاسخ

عزیزم منم تو هفته هشتم لکه بینی داشتم با شیاف پروژسترون و آمپول و استراحت خوب میشه نگران نباش اینکار باعث میشه هماتوم جذب بشه

منم داشتم شیاف زدم خوب شدم دیگه ۸هفته رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود

منم عزیزم داشتم شیاف گذاشتم

منم داشتم با مصرف شیاف قطع شد

من بعدتشکیل قلب شیاف استفاده کردم خوب شدخداروشکرواستراحت خیلی هاماه اول لکه بینی دارن اگه داری نگران نباش انشالاخوب میشی

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری