عزیزم منم تو هفته هشتم لکه بینی داشتم با شیاف پروژسترون و آمپول و استراحت خوب میشه نگران نباش اینکار باعث میشه هماتوم جذب بشه
منم داشتم شیاف زدم خوب شدم دیگه ۸هفته رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود
منم عزیزم داشتم شیاف گذاشتم
منم داشتم با مصرف شیاف قطع شد
من بعدتشکیل قلب شیاف استفاده کردم خوب شدخداروشکرواستراحت خیلی هاماه اول لکه بینی دارن اگه داری نگران نباش انشالاخوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.