پام انق ورم داره طبیعیه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

مال تو خوووبه پاهای من اگ ببینی😕

اگه فشارت خوبه اشکال نداره با راه رفتن کم میشه. من پاهام دو برابر شما شده بود یهو روز شش یا هفت تموم شد

اره من تا هشت روز بعد زایمانم ورم شدید داشتم بعدش خودش رفت

سمت راستی بیشتر نیست؟

عزیزم منم بعد زایمان ورم داشتم چند روز بعد که دیدم کم نمیشه و بیشتر هم میشه با دکترم تماس گرفتم برام یه قرص نوشت رفتم گرفتم دقیقا تو دو روز کل ورمم خوابید
این قرص باعث میشد زود زود میرفتم سرویس
گفتن این ورم به خاطر احتباس آب تو بدنه
برا همین تو دو روز ورمم خوابید وزنمم پایین اومد

هفت روز بعد زایمان رفع میشه

طبیعی هنوز بیشتر هم میشه بعد درست میشی منم اینطور بودم درست شدم

اره مال من اینقدر بعد زایمان تا پنح شیش روز باد کرد که میخواستم بشینم پاشم پوست پام از شدت ورم و کشیدگی میسوخت انگار داشت جر میخورد

اره اب زیادبخوری بالشت زیرپاهات بزاری ورمش میره نمکوهم خیلی کم کن ولی حتمااب زیادبخور

فشارت چک کن عزیزم

طبیعیه منم داشتم واسه بعد زایمانه پاهاتو با باند کشی ببند

اره ممکنه بیشترم بشه بعد درست میشه

اره ، منم ورم داشتم بعد زایمان. قبلش اصلا ورم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری