من بخیه نخوردم خارش دارم ولی طبیعیه

۳ پاسخ

زایمان اولته ؟؟؟ یا دوم برش نخوردی ...اگه بهداشت رعایت میکنی اینا فکر کنم طبیعیه کله بچه اومدع بیرون دیگه شاید زخم شده داره خوب میشه خارش میکنه اگه با سوزش خارش خیلی شدیده برو دکتر شاید عفونت کردی

من که بخیه خوردم پاره و پوره شدم لعنت به زایمان طبیعی

کاش منم بخیه نخورم🥲

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی