عزیزم مبارکش باشه فقط دقت کن وقتی لباس میگیری مناسب فصل باشه مثلا تابستونی که گرفتی رامپره وقتی اندازش میشه که زمستونه هموا سرده
مبارکه خیلی قشنگه ولی نوزاد اوایل که بدنیا میاد تا چن ماه رنگش گرفته و تیره میشه سعی کن میخری رنگای روشن تر بخری که تیره دیده نشه
عزیزم تابستونیه رو چه سایزی گرفتی ؟
وای چه خوشگله از کجا گرفتید سایت داره بفرستید
مـــــــــــــــــبارک بـــاشه خانمی
از کجا گرفتی عزیزم حضوری؟
مبارکه خیلی قشنگن به شادی بپوشه ان شاالله
مباااااارکه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.