سلام،بچه ام شهریور دنیامیاد چ لباسایی لازمه براش بگیرم

۴ پاسخ

دو دست تابستونه بقیشو پاییزی بگیر،نوزادو ک نمیتونی لخت بگردونی

سرهمی های مخمل و کبریتی براش بگیر با کلاه کبریتی و دولایه سرهمی حتما با جوراب براش بگیر زیرش هم یه جوراب پاش کن.میگم سرهمی چون نوزاد پهلوش زود سرما میخوره شهریور دو هواست باید بچه رو پوشوند چون بدنش تازه ست با آدم بزرگا فرق میکنه. جوراب ساق بلند بگیر زیرپوش آستین بلند

منم شهریوره فعلا فقط ی سرهمی خریدم با چند با بلوز استین بلند و کوتاه

دختر منم شهریوره منم نمیدونم چه لباسایی باید گرفت

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ام بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری