دو دست تابستونه بقیشو پاییزی بگیر،نوزادو ک نمیتونی لخت بگردونی
سرهمی های مخمل و کبریتی براش بگیر با کلاه کبریتی و دولایه سرهمی حتما با جوراب براش بگیر زیرش هم یه جوراب پاش کن.میگم سرهمی چون نوزاد پهلوش زود سرما میخوره شهریور دو هواست باید بچه رو پوشوند چون بدنش تازه ست با آدم بزرگا فرق میکنه. جوراب ساق بلند بگیر زیرپوش آستین بلند
منم شهریوره فعلا فقط ی سرهمی خریدم با چند با بلوز استین بلند و کوتاه
دختر منم شهریوره منم نمیدونم چه لباسایی باید گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.