۷ پاسخ

هنوز نخریدم

منم هنوز چیزی جز ساک و شیشه شیر چیز دیگه ای نخریدم🥹😐هنوز

از کجای قم خرید میکنید؟؟

من هیچی نخریدم فعلا زوده کالسکه و کریر واسه بچه ی اولم گرفتم نیاز نیس بخرم فقط خریدای کوچیک مثله پوشک و لباس و شامپو روغن این چیزا باید بگیرم

من همینارو خریدم فقط یک ساک هم گرفتم آغوشی و شیشه و ظرف غذا و چندتا جغجغه هم‌سفارش دادم دیگه چیزی نمیگیرم

تصویر

سلام عزیزم من تو تاپیکام هست

من هنوز هیچی نخریدم

سوال های مرتبط

مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری